Сервис

Всі товари в нашому асортименті офіційно постачаються в Україну. Офіційну гарантію виробників підтримують сертифіковані сервісні центри, також Ви завжди можете звернутися в наш сервісний центр, зателефонувавши нашим менеджерам.

Отримавши товар (у кур'єра або в офісі) переконайтеся, що Вам видали всі необхідні документи, в першу чергу чек і гарантійний талон. Без талону ви не зможете отримати гарантійне обслуговування. Поставте всі необхідні підписи, після чого збережіть документи в надійному місці. Не зайвим буде перевірити, що серійний номер і модель виробу відповідають зазначеним в талоні.

Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі здійснюється при передачі товару покупцеві. Комплектність виробу визначається описом виробу або посібником з його експлуатації.

Будь ласка, зверніть увагу - обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні і не має слідів використання (товар знаходиться в повністю справному стані; повністю збережений товарний вигляд, тара, упаковка, наклейки, ярлики).

Товар, який здається на гарантійне обслуговування, має бути повністю укомплектований (оригінальне упакування, драйвери, кабелі, перехідники тощо).

Якщо в гарантійний період виріб вийшло з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі - ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Адресу сервісного центру відповідної продукції може Вам надати менеджер нашого інтернет-магазину.

ДОСТАВКА ПО ВСІЙ УКРАЇНІ 

Нова Почта, Делівері, УкрПошта.

consultationОтримайте онлайн-консультацію, консультант на зв'язку. Зв'язатись