Всі товари в нашому асортименті офіційно постачаються в Україну. Офіційну гарантію виробників підтримують сертифіковані сервісні центри, також Ви завжди можете звернутися в наш сервісний центр, зателефонувавши нашим менеджерам.

Отримавши товар (у кур'єра або в офісі) переконайтеся, що Вам видали всі необхідні документи, в першу чергу чек і гарантійний талон. Без талону ви не зможете отримати гарантійне обслуговування. Поставте всі необхідні підписи, після чого збережіть документи в надійному місці. Не зайвим буде перевірити, що серійний номер і модель виробу відповідають зазначеним в талоні.

Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі здійснюється при передачі товару покупцеві. Комплектність виробу визначається описом виробу або посібником з його експлуатації.

Будь ласка, зверніть увагу - обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні і не має слідів використання (товар знаходиться в повністю справному стані; повністю збережений товарний вигляд, тара, упаковка, наклейки, ярлики).

Товар, який здається на гарантійне обслуговування, має бути повністю укомплектований (оригінальне упакування, драйвери, кабелі, перехідники тощо).

Якщо в гарантійний період виріб вийшло з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі - ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

 

Адреси сервісних центрів

 ELOAM

 

02002, Україна, м. Київ, вул. Євгена Сверстюка,19, офіс 830.

 

 VIVITEK

 

 02002, Україна, м. Київ, вул. Євгена Сверстюка,19, офіс 830.

 

 TOUYINGER 

 

02002, Україна, м. Київ, вул. Євгена Сверстюка,19, офіс 830.

 

 

Адресу сервісного центру продукції інших торгових марко може Вам надати менеджер нашого інтернет-магазину.

 

Повернення товару

 

Процедура повернення товару


Повернення, обмін і ремонт товарів придбаних в інтернет-магазині «АРНЕК» здійснюється у випадках і згідно з умовами, регламентованими Законом України «Про захист прав споживачів», згідно з яким покупець може повернути куплений товар в 2 випадках:

1. Товар має істотний недолік (Стаття 8).

Згідно ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» при виявленні істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару, протягом гарантійного терміну споживач має право на заміну товару або повернення грошей.

Істотним недоліком, згідно п. 12 ст. 1 Закону України «Про захист прав споживачів», вважається недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця): після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин, при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:

сервісний центр взагалі не може усунути дефект;

сервісний центр не може усунути дефект протягом 14 днів;

після ремонту товар стає суттєво іншим, перестає виконувати будь-які функції.

При виконанні одного з вищевказаних умов, проводиться повернення товару на підставі акту на списання товару, який видається сервісним центром. В інших випадках необхідно звертатися в сервісний центр і скористатися послугою безкоштовного гарантійного обслуговування.

2. Товар не підходить за формою, габаритами, кольором, розміром, або з яких-небудь інших причин не задовольняє вимогам покупця (Стаття 9.)

- на момент обміну аналогічного товару у продажу немає;

- товар не був у використанні, тобто є новим і з дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки;

- збережений товарний вид товару, його споживчі властивості, збережені всі аксесуари, компоненти і документація, які входять в комплектацію товару, не порушена їх упаковка, пломби і ярлики.

У цьому випадку клієнт оплачує зворотну доставку згідно з діючими тарифами. Перейшовши за посиланням http://novaposhta.ua/frontend/fullcalculator ви зможете розрахувати вартість доставки.

У разі гарантійного повернення інтернет-магазин «Арнек» бере на себе зобов'язання покрити вартість витрат Клієнта за пересилку товару.

 

Ви можете здійснити повернення в інтернет-магазині «Арнек» після узгодження з менеджером. Процедура повернення передбачає наявність паспорта і чека на які повертаються товари.

Товар можна повернути двома способами:

1. В магазині (точці самовивозу) для жителів м. Київ

2. Поштою (Нова Пошта)

Спосіб отримання етикетки для повернення - у комплекті з товаром або цифрова/друкована копія.

 

Форма повернення товару


Інформація про замовника

Неправильне введення
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input

Данi паспорта

Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input

Інформація про товар та причина повернення

Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input

Причина повернення товару *

Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Pop-up Example Умови повернення та обмiну
Pop-up Example Політика конфіденційності інформації та персональних даних користувача