Цифрові лабораторії.

Шкільні цифрові лабораторії – це новинка на освітньому ринку України, хоча у світі вони вже добре зарекомендували себе та впровадились у освітній процес. Шкільні цифрові лабораторії складаються з множини цифрових датчиків для вимірювання фізичних, хімічних, біологічних параметрів у процесі проведення дослідів. За допомогою різних цифрових датчиків можна проводити лабораторні роботи, великий спектр демонстрацій та досліджень, що сприяють засвоєнню дисциплін.

Дані шкільних цифрових лабораторій користуються попитом у сучасній школі під час проведення навчальних експериментів, особливо на уроках фізики, хімії, біології та уроках навколишнього світу в початковій школі. Цифрові шкільні лабораторії дозволяють реалізувати принцип наочності в навчальному процесі, показати необхідність практичних експериментів щодо предметів природничого циклу, забезпечити точність кількісних вимірів.

Експерименти – дуже важливі у вивчення природничих наук, таких як фізика, хімія, біологія та анатомія, тому використання цифрових шкільних лабораторій підвищує засвоєння матеріалу, активність учнів та їх інтерес до науки.

Шкільні цифрові лабораторії з фізики, хімії та біології – це новий крок у розвиток стандартних шкільних лабораторій. Шкільні цифрові лабораторії автоматизують збирання та обробку даних, дозволяють відображати хід та результати експерименту у вигляді показань приладів, таблиць та графіків. Проведені експерименти можуть зберігатися в реальному масштабі часу і відтворюватися синхронно з відеозаписом. Лабораторії дозволяють проводити досліди та навчальні дослідження, як у класі, так і в похідних умовах.

Аналіз навчальної діяльності показує, що регулярне використання шкільних цифрових лабораторій значно полегшує розуміння фізичних та хімічних явищ. Швидке налаштування експерименту та наочне відображення отриманих у процесі експерименту даних, зручні інструменти аналізу, дозволяють проводити більше експериментів, перевіряти більше гіпотез, що сприяє швидкому та міцному освоєнню навчального матеріалу. 

Цифрові навчальні лабораторії дозволяють:

- Перевести шкільний практикум природознавства на якісно новий рівень;

- підготувати учнів до самостійної творчої роботи у будь-якій галузі;

- Здійснити пріоритет діяльного підходу до процесу навчання;

- розвинути в учнів широкий комплекс загальних навчальних та предметних умінь;

- опанувати способи діяльності, що формують пізнавальну, інформаційну, комунікативну компетенції.

Використання шкільних цифрових лабораторій сприяє значному підняттю інтересу до предмета та дозволяє учням працювати самим, при цьому отримуючи не тільки знання в галузі природничих наук, а й досвід роботи з цікавою та сучасною технікою, комп'ютерними програмами, досвід взаємодії дослідників, досвід інформаційного пошуку та презентації результатів дослідження. Учні мають можливість займатися дослідницькою діяльністю, не обмеженою темою конкретного уроку, а самим аналізувати отримані дані. Так, наприклад, щодо кислотності різних речовин учні самостійно роблять висновок, що багато популярних напоїв шкідливі для травної системи, а при використанні деяких миючих засобів і, тим більше, хімічних реактивів необхідно користуватися рукавичками. 

Застосування лабораторій дає змогу викладачеві на своїх заняттях реалізувати технологію проблемного навчання. Сценарій лабораторного практикуму складатиметься з наступних пунктів:

- постановка питання,

- прогнозування результату,

- збір даних, аналіз,

- обговорення причин різних відповідей,

- Оцінка відповідей для кращого розуміння,

- Створення висновків,

- Обговорення.

Цифрова лабораторія дозволяє проводити навчальні експерименти у класі, а й у природі, що особливо актуально для досліджень з природничих наук.

Електронні датчики збору даних дають переваги учням:

- Спостерігають за явищами, які відбуваються занадто швидко або є занадто короткими, або відбуваються через дуже довгу тимчасову межу, або знаходяться поза діапазоном сприйняття людини;

- Вимірюють за допомогою обладнання, яким можна користуватися протягом багатьох років;

- збирають точні дані з конкретною вказівкою часу та місця;

- швидко збирають, графічно зображують та аналізують дані таким чином, щоб ефективно використовувати час в аудиторії;

- застосування обладнання на практиці та аналіз отриманих даних, які можна порівняти з пристроями, що використовуються в реальному житті.

У нас в асортименті є великий вибір цифрових лабораторій провідних брендів PASCO, Labotrix, DISLab.

Шкільні цифрові лабораторії PASCO в собі датчики для збору даних в реальному часі, програмне забезпечення для візуалізації та аналізу даних природничих експериментів. Компанія PASCO – це світовий експерт у галузі науки та освіти, який активно впроваджує інноваційні технології протягом 50 років у більш ніж 100 країнах світу. Продукція PASCO розроблена професійною командою вчених та інженерів Каліфорнії та широко відома завдяки своїй якості.

image001

Цифрові лабораторії Labotrix

Компанія Labotrix забезпечує комплексні рішення у сфері освіти.

Цифрові датчики Labotrix можна використовувати у школах, ліцеях, інститутах, університетах та інших освітніх установах.

Шкільні цифрові лабораторії Labotrix відрізняються точністю вимірювань, якістю складання та надійністю роботи.

3101161

Цифрові лабораторії DISLab – це відмінне співвідношення «ціна-якість».

Цифрові лабораторії DISLAb – це справжній цифровий помічник школяра для проведення лабораторних робіт та практикумів у школі.

3101162

            З питань цифрових лабораторій можна отримати консультацію та прорахунок проекту, для цього звертайтесь до менеджерів:

Євген менеджер-консультант
ICQ:32741808
email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
тел: 0(44) 331-76-58
тел: 067 725-20-21

Шкільні цифрові лабораторії – це майбутнє сучасного освіти!