Цифрові лабораторії.
Шкільні цифрові лабораторії – це новинка на освітньому ринку України, хоча у світі вони вже добре зарекомендували себе та впровадились у освітній процес. Шкільні цифрові лабораторії складаються з множини цифрових датчиків для вимірювання фізичних, хімічних, біологічних параметрів у процесі проведення дослідів. За допомогою різних цифрових датчиків можна проводити лабораторні роботи, великий спектр демонстрацій та досліджень, що сприяють засвоєнню дисциплін.
Дані шкільних цифрових лабораторій користуються попитом у сучасній школі під час проведення навчальних експериментів, особливо на уроках фізики, хімії, біології та уроках навколишнього світу в початковій школі. Цифрові шкільні лабораторії дозволяють реалізувати принцип наочності в навчальному процесі, показати необхідність практичних експериментів щодо предметів природничого циклу, забезпечити точність кількісних вимірів.
Експерименти – дуже важливі у вивчення природничих наук, таких як фізика, хімія, біологія та анатомія, тому використання цифрових шкільних лабораторій підвищує засвоєння матеріалу, активність учнів та їх інтерес до науки.
Шкільні цифрові лабораторії з фізики, хімії та біології – це новий крок у розвиток стандартних шкільних лабораторій. Шкільні цифрові лабораторії автоматизують збирання та обробку даних, дозволяють відображати хід та результати експерименту у вигляді показань приладів, таблиць та графіків. Проведені експерименти можуть зберігатися в реальному масштабі часу і відтворюватися синхронно з відеозаписом. Лабораторії дозволяють проводити досліди та навчальні дослідження, як у класі, так і в похідних умовах.
Аналіз навчальної діяльності показує, що регулярне використання шкільних цифрових лабораторій значно полегшує розуміння фізичних та хімічних явищ. Швидке налаштування експерименту та наочне відображення отриманих у процесі експерименту даних, зручні інструменти аналізу, дозволяють проводити більше експериментів, перевіряти більше гіпотез, що сприяє швидкому та міцному освоєнню навчального матеріалу.
Цифрові навчальні лабораторії дозволяють:
- Перевести шкільний практикум природознавства на якісно новий рівень;
- підготувати учнів до самостійної творчої роботи у будь-якій галузі;
- Здійснити пріоритет діяльного підходу до процесу навчання;
- розвинути в учнів широкий комплекс загальних навчальних та предметних умінь;
- опанувати способи діяльності, що формують пізнавальну, інформаційну, комунікативну компетенції.
Використання шкільних цифрових лабораторій сприяє значному підняттю інтересу до предмета та дозволяє учням працювати самим, при цьому отримуючи не тільки знання в галузі природничих наук, а й досвід роботи з цікавою та сучасною технікою, комп'ютерними програмами, досвід взаємодії дослідників, досвід інформаційного пошуку та презентації результатів дослідження. Учні мають можливість займатися дослідницькою діяльністю, не обмеженою темою конкретного уроку, а самим аналізувати отримані дані. Так, наприклад, щодо кислотності різних речовин учні самостійно роблять висновок, що багато популярних напоїв шкідливі для травної системи, а при використанні деяких миючих засобів і, тим більше, хімічних реактивів необхідно користуватися рукавичками.
Застосування лабораторій дає змогу викладачеві на своїх заняттях реалізувати технологію проблемного навчання. Сценарій лабораторного практикуму складатиметься з наступних пунктів:
- постановка питання,
- прогнозування результату,
- збір даних, аналіз,
- обговорення причин різних відповідей,
- Оцінка відповідей для кращого розуміння,
- Створення висновків,
- Обговорення.
Цифрова лабораторія дозволяє проводити навчальні експерименти у класі, а й у природі, що особливо актуально для досліджень з природничих наук.
Електронні датчики збору даних дають переваги учням:
- Спостерігають за явищами, які відбуваються занадто швидко або є занадто короткими, або відбуваються через дуже довгу тимчасову межу, або знаходяться поза діапазоном сприйняття людини;
- Вимірюють за допомогою обладнання, яким можна користуватися протягом багатьох років;
- збирають точні дані з конкретною вказівкою часу та місця;
- швидко збирають, графічно зображують та аналізують дані таким чином, щоб ефективно використовувати час в аудиторії;
- застосування обладнання на практиці та аналіз отриманих даних, які можна порівняти з пристроями, що використовуються в реальному житті.
У нас в асортименті є великий вибір цифрових лабораторій провідних брендів PASCO, Labotrix, DISLab.
Шкільні цифрові лабораторії PASCO в собі датчики для збору даних в реальному часі, програмне забезпечення для візуалізації та аналізу даних природничих експериментів. Компанія PASCO – це світовий експерт у галузі науки та освіти, який активно впроваджує інноваційні технології протягом 50 років у більш ніж 100 країнах світу. Продукція PASCO розроблена професійною командою вчених та інженерів Каліфорнії та широко відома завдяки своїй якості.
Цифрові лабораторії Labotrix
Компанія Labotrix забезпечує комплексні рішення у сфері освіти.
Цифрові датчики Labotrix можна використовувати у школах, ліцеях, інститутах, університетах та інших освітніх установах.
Шкільні цифрові лабораторії Labotrix відрізняються точністю вимірювань, якістю складання та надійністю роботи.
Цифрові лабораторії DISLab – це відмінне співвідношення «ціна-якість».
Цифрові лабораторії DISLAb – це справжній цифровий помічник школяра для проведення лабораторних робіт та практикумів у школі.
З питань цифрових лабораторій можна отримати консультацію та прорахунок проекту, для цього звертайтесь до менеджерів:
Євген менеджер-консультант
ICQ:32741808
email:
тел: 0(44) 331-76-58
тел: 067 725-20-21
Шкільні цифрові лабораторії – це майбутнє сучасного освіти!